Termékek Menü

Karbantartás/Szervizszolgáltatás

Cégünktől vásárolt gépek karbantartását, teljes körű szervizszolgáltatását az általunk megbízott, országos szervizhálózattal rendelkező  Tiszta Víz Üzletház  végzi. Kérjük keresse őket bizalommal az alábbiakkal kapcsolatban: féléves-, éves szűrőcsere, garancián túli szűrőcsere, fertőtlenítés, javítás, egyéb szerelés.

 

Víztisztító berendezés beszerelése és beüzemelése:

Az RO (Fordított Ozmózis) alapú víztisztítók beszerelése az esetek döntő többségében a konyhai mosogatópult alá történik (lehet természetesen máshova is, de erről kérjen felvilágosítást kollégáinktól). Két dolgot kell a víztisztító berendezés vásárlásánál figyelembe venni:

1.: Van-e elég hely a mosogatópult alatt (vagy akár az amellett lévő részen, egy másik szekrényben) a berendezésnek? Általában a mosogatópult méretéből adódóan ezek a berendezések kényelmesen elférnek, de azért ellenőrizzük, hogy elfér-e. A termékek méreteit megtalálja a termékoldalakon.

2.: Van-e kellő mértékű hálózati víznyomás (ez minimum 2,8 bar)? Hogy ezt honnan tudjuk meg? Ha van rá eszközünk mérjük meg, ha nincsen akkor is megtudjuk nagyjából állapítani, hogy erősen vagy gyengécskén jön-e a víz. A nyomás mértékétől függ, hogy szükség van nyomásfokozó szivattyúra vagy sem. Ha direkt átfolyós berendezést választunk akkor teljesen mindegy a nyomás. Ha bizonytalan a nyomás mértékében, segítünk Önnek! Ha nem ozmózis alapú berendezést választ, akkor ez a pont tárgytalan az Ön számára!

 

Víztisztító berendezés karbantartása:

Az RO alapú és egyéb víztisztító berendezések karbantartása elengedhetetlen ahhoz, hogy a berendezések tartósan megfelelően működjenek és betöltsék azt a célt, amiért Ön megvette.

Évente (legalább) az ozmózis alapú berendezéseket szükséges lefertőtleníteni. A berendezések szűrőcseréje függ annak kialakításától és összetételétől. Vannak berendezések (pl.: ERS106-M termékcsalád) melyek szűrőcseréje rendkívül egyszerű folyamat. Kérje segítségünket és mi számontartjuk az Ön szűrőcseréjének az időpontját és díjmentesen értesítjük az aktuális szűrőcsere időpontokról.

 

Szervizelés menete meghibásodás esetén:

Meghibásodás esetén, kérjük először olvassa az a Hibaelhárítás oldalt a termékhez kapott Gépkönyv végén. Amennyiben ez nem segít megoldani a problémát, kérjük jelezze azt felénk az info@viztisztitobazis.hu email címen, vagy keressen minket a 20/ 313 0988 telefonszámon.

 

Szervizszolgáltatás a berendezés bejuttatásával:

Ha Ön meghibásodás esetén megbeszélt időpontban behozza vagy beküldi nekünk a víztisztító berendezést megjavítjuk Önnek. Garanciális eseteben kérjük, a berendezés mellett a lepecsételt gépkönyvet is küldje el. Nem garanciális esetekben plusz költséget jelent a munkadíj és a felhasznált agyagok díja. Garanciális esetben csak a beszállítási költséget kell kifizetni.

 

Vízlágyító berendezések  karbantartása:

Vízlágyítóinkhoz a Tiszta Víz Üzletház szolgáltat karbantartást.

Kérjük keresse őket bizalommal!

 

 

Nincs a keresési feltételnek eleget tevő termék.